26 Kasım 2018 Pazartesi

OVERGEARED 1. BÖLÜM

3 ay süren yolculuğun sonunda, 'Kuzeyin Sonu Mağarası''na girdiğimde, önümde duran, her türden eşyadan oluşan dağ gibi yığına bakakaldım.

"Vay, bu da ne?"

Yığındaki eşyaların isimlerinin renkleri yeşil, sarı ve mor. Birkaçını alsam bile zengin olabilirim! Hepsini almak istedim ama bu imkansızdı.

[Bu eşyayı alamazsınız.]

"Pff, ne saçma iş."

Önümde olmalarına rağmen alamıyorum! Alıp çantama koyduğumda ilizyonmuş gibi eski yerine geri dönüyor. Bu durum gerçekten hayal kırıklığı yaşatıyor. 

'Gerçekten de... Eğer kullanıcı bunları alabilseydi, Satisfy'ın ekonomik dengesi altüst olurdu.'

Zaten buraya eşyalar için gelmedim. Zihnimi sakinleştirdim ve dikkatimi topladım. Parlak, altın bir masada eski bir kitap duruyordu.

"Sonunda..."


Aklıma, buraya gelirken yaşadığım onca zorluk geldi. Burnum akarken ve gözlerimden yaş gelirken bir kahkaha patlattım. Tanrıya şükür sabırlı ve azimliyim, yoksa bu korkunç görevden dolayı, şimdiye kadar oyunu bırakmıştım. Ve sonunda görevi tamamladığım için gururla doldum.

"Haha... puhahahahaha!! Sonunda buldum!! Oh, eveeeet!"

Kahrolası S-seviye görevden vazgeçmesi imkansızdı! Bu görevi yaparken kaç defa şanssızlığımdan dolayı öldüm? Kaç tane itemimin dayanıklığı azalıp yok oldu?!

Demircilikte, dwarf'ları bile geçmiş insan demirci, Pagma tanrısal tekniklere sahipti!

 Beni, Eternal Kingdom'ın(Ebedi Krallık) 4 yasaklı bölgesinden birini ziyaret etmeye zorlayan Kont Ashur'un yüzü aklımda canlandı.

"Eğer bunu ona götürürsem Sun Sword'u(Güneş Kılıcı) alabilir miyim? Aldıktan sonra, hayatım boyunca kimse beni bir şeye zorlayamaz seni piç! Bana vurmanın bedelini sana ödeteceğim!"

Kitabı aldığımda içim sevinçle doldu.

[Efsanevi zanaatkar'ın nadir kitabını elde ettiniz!]

[Pallalian'ın Gözü'nü kullanmak istiyor musunuz?]

"Pallalian'ın Gözü mü? İtemin özelliklerini görmek için en yüksek kalite değerlendirme itemi mi lazım?"

Pallalian'ın Gözü, değerlendirme itemleri arasında en pahalı olanı. 6 ay önce güzel bir eşya bulurum diye yanıma almıştım, ama ne yazık ki kullanmaya fırsatım olmadı.

"Bu altın fırsatı kaçırmak istemiyorum.."

Değerlendirmeyi askıya aldım ve altın masaya odaklandım. Bu altını alabilme imkanım var mı diye düşündüm ama gram kıpırdamadı. Tekme attım, çektim, hatta ısırdım ama hiçbiri işe yaramadı. Önceki eşyalar gibi bu da elde edilemez.

"Ah, oyunun sistemi yüzünden hiçbirini alamıyorum. 3 aylık çalışmamın sonucu pahalıya patladı."

'Nasolsa Ashur'a vereceğim, değendirmem gerçekten gerekli mi?"

Pallalian'ın Gözü'nü kullanmadan önce biraz durdum. Ama aylarca süren uğraşımın ne uğruna olduğunu merak ediyorum.

"Değerlendir."

[Pagma'nın Nadir Kitabı]

Seviye: Efsanevi

Bu kitap, insanlığın limitini aşmış demirci, Pagma'nın tekniklerini barındırıyor. Bu kitabı açan kişi efsanevi demirci olacak.

Etki: Pagma'nın soyundan olacaksınız.

Gereklilik: Yok.

*Kullanıldığında seviyeniz değişecek.

[Efsanevi item bulundu.]

[Kıtadaki şöhretiniz 500 arttı.]

Vücudum titremeye başladı.

"Vaaayyy... İşte bu..."

Efsanevi bir item! Sadece keşfetmemle bile kıtadaki şöhretim 500 arttı! İnanılmaz, sadece bir şehirde 100 şöhret yapmak bile çok zor.

'Şöhret güzeldir ama...'

Doğru okuğumdan emin olmak için bir daha okudum. Evet, okuduklarım doğru.

"Bingo!!"

Halüsinasyon değil. Aşırı heyecanlandım ve kalbimin delice atmasına engel olamadım. Sadece bir yetenek kitabı sandım ama aslında sınıf mı değiştiriyor? Daha da ötesi efsanevi bir sınıf! Yani şu an dünyadaki en güçlü sınıfé

"En güzeli hiçbir gerekliliği yok..."

Gözyaşlarıma engel olamadım. Son 1 yılda borçlarımın faizlerini ve Satisfy hesabımın ücretini ödedim, ve ayrıca okuldan ayrıldım. Arkadaşlarım beni birer birer terketti, mezunlar toplantısında alay edildim, insanlar benim tembel olduğumu düşündü...

Orjinal planım oyundan kazandığım eşyaları satmak ve borçlarımı, hesabımın ücretlerini ve okul masraflarımı ödeyebilmekti. Ancak Satisfy böyle bir dünya çıkmadı. Satmayı bırak, kendime bile zar zor ekipman toplayabildim.

Ama şimdi farklı. Heyecanım vücudumu titretti.

"Bitti... Bu kabus gibi hayatım sonunda düzelecek!"

Efsane sınıfa geçiş kitabı! Eğer bunu açık arttırmaya koyarsam fiyatı on milyonlarca won edecek.

Hayır, bu 2 milyar kullanıcı arasında en güçlü sınıf olma imkanı, yani sadece bu kadar etmez. En azından 100 milyon won. Hayal dahi edemeyeceğim miktarlara sahip olacağım!

"Puhahahaha!! Anne! Baba! Bu asalak oğlunuz sonunda başardı! Şimdi oyunu ve işi bırakmanın zamanı! Ailem, oğulları yüzünden kolu komşuya utanmayı bırakabilir! Sehee! Abin sonunda başardı! Artık benimle sokakta her karşılaştığında utanmayı bırakabilirsin!......"

Kapsülü almak için 10 milyon won ödedim ve borçlarımın faizleri her ay yüzbinlerce won artıyor.

'Ahyoung hala güzel...'

2 yıl sonra mezunlar toplantımıza yabancı marka bir arabayla gitmeyi hayal ettim. Artık beni küçümseyemezler. İlk aşkım Ahyoung aklıma geldiğinde yüzüm kızardı.

"Tamam, hadi gidip satalım!"

Görev! Şu an umrumda değil. Görev ödülü olan epic seviye silahın bu silahla karşılaştırılamayacağı çok açık. Kont Ashur'la ilişki seviyem düşecek ve büyük ihtimal ondan başkan görev alamayacağım. Ama söz konusu yüz milyonlar olduğu için bu önemli değil.

"Çıkış yap!"

Kendimden emin bir şekilde bağırdım. Gözümün önünde bildirim penceresi çıktı.

[Burada oyundan çıkış yapamazsınız.]

[Kont Ashur göründü.]

"....?"

Ne olduğunu anlamaya çalışırken bir düzine şovalye çıkageldi. Ardından meşhur Kont Ashur geldi. Onu gördüğümde panikledim ve beni gördüğünde yüzü buruştu.

"Aptaş maceracı, hepiniz açgözlüsünüz."

['Kont Ashur'un Gizli Görevi'(S), 'Kont Ashur'un Öfkesi'(SS)'ne dönüştü.]

[Kont Ashur'un Öfkesi]

Zorluk seviyesi: SS

Kont Ashur seni aptal olduğun ve kolayca sömürülebileceğin için seçti. Varlığından bile emin olmadığı Pagma'nın nadir kitabını bulmak için seni görevlendirdi.

Peşine bir izci taktı ve 'Kuzeyin Sonu Mağarası''na girdiğini duyar duymaz geldi. Kont Ashur senin açgözlülüğüne tanık etti ve seni affetmek gibi bir düşüncesi yok. Seni öldürmek ve kitabı almak istiyor.

*Kont Ashur'la ilişki 100 düştü.

*Eylemlerinden dolayı, Patrian'daki bütün ünün yerlebir oldu. Patrian sakinleriyle ilişkin 40 düştü. Seni bir hırsız olarak görüyorlar ve sana öyle seslenecekler.

Görev Tamamlama Şartları: Kont Ashur'u ve şovalyelerini öldür.

Görev Ödülü: 'Soylu Katili' ünvanı.

*Soylu Katili: Zeka -50.

Krallıktaki bütün soyluylar senden iğrenecek ve sana zulüm edecek. İşin sınırlı olacak. Bazı normal insanlar ve soylularla ilişkin yükselecek.

Görev Başarısızlık Cezası: -2 seviye. Patrian'a bir daha giremezsin. Patrian askerleri seni gördükleri yerde öldürecekler.


Patrian, benim başlangıç olarak seçtiğim şehir. 1. seviyeden beri orada yaptığım görevler sayesinde ciddi bir itibar kazandım.

Oradaki bütün tüccarlar, bana ürün alırken %20 indirim sağlıyor ve satarken %15 fazla veriyorlar. Onların yanına gittiğimde bana gizli görev veren NPC'ler var. Ama bütün bunlar uçup gitti.

"...Ah, ben. Bu durum çok boktan."

İstemsiz bir küfür çıktı ağzımdan.

"Kont Ashur....hayır, seni piç! Seni kahrolası, beni varolduğundan emin bile olmadığın kitabın peşine gönderen bir görev verdin! Eğer Pagma'nın kitabı olmasaydı beni aylarca boşuna uğraştırmış olacaktın! İlk başta bana yalan söyleyen sendin ve şimdi ismimi Patrian'da kötüye çıkarmak mı istiyorsun? Seni pislik!"

Efendilerine küfredildiğini duyan şovalyeler kılıçlarını kınından çıkarttılar. Kont Ashur onları durdurdu ve konuştu, "Seni kullandığımı öğrenmeden önce bana ihanet etmeye karar vermiştin. Ona rağmen şimdi hala onurlu davranıyorsun."

"Bunca zorluk çektikten sonra azmimin ve sabrımın karşılığını almak açgözlülük mü? İhanetim kesin değildi!"

Sözlerime alaylı bir şekilde sırıttı.

"Senin için zaten ödül hazırlamamış mıydım? Bir anlaşma yaptık ve sen benim iyi niyetimi açgözlülüğünle geri çevirdin."

Bu durum sözlerimle çözebileceğim bir durum değil. Sustuğum an Kont Ashur'un cesaret buldu ve devam etti,

"Gerçekten zavallısın. Seni izledikçe bundan emin oluyorum. Ama sıradışı şeyler yaptığın zamanlar oluyor, dürüst olmak gerekirse yüzyıllar önce tarihten silinen mağarayı bulmanı beklemiyordum. Seni cehaletinden dolayı cezalandıracağım, ama sabrının ödülü olarak seni acısız bir şekilde öldüreceğim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder