29 Kasım 2018 Perşembe

OVERGEARED 2. BÖLÜM

'Şu piç!"

Kılıcımı Ashur'un ağzına geçirmek istiyorum ama bu imkansız. Adam 300 seviye ve 3. sınıf gelişimini yapmış bir büyük büyücü. Yanındaki şovalyelerin bile ortalam seviyesi 180.


Diğer yandan ben sadece 73 seviyeyim ve diğerleri tarafından itilip kakılan en genç şovalyenin karşısında bile şansım yok.


Ve görev tamamlama şartı onları öldürmem. 


Ayrıca, eğer görevi tamamlasam bile ödülü zaten bana zarar verecek.


'Zekam 50 eksilecek mi? Hasiktir, şu an 30 zekam var, eğer zekam 50 düşerse gerizekalı olmam mı? Ayrıca krallıktaki bütün soylular benden nefret edecek. Bu işten nasıl kurtulacağım?? Neden böyle bir görev var ki? Ahh!!'


Tek çözüm yolu var. Ölmek. 2 seviye düşüceğim ama zaten istesem de görevi başaramazdım. Ayrıca böyle bir görevi başarmanın anlamı ne ki? 

"Hu..."


İstemsizce boyun eğdim. Şovalyelerden gelen baskıcı his çok güçlüydü.

'Bu görev yüzünden toplam 8 seviye kaybetmiş olacağım... Ashur... Bir gün seviyemi yükselteceğim ve kesinlikle intikamımı alacağım.'

Ashur'a baktım ve intikam yemini ettim, ardından gözlerimi kapattım ve şovalyelerin kılıcını bekledim. Aniden elimdeki Pagma'nın kitabı geldi aklıma.

'Bekle, bu ne olacak?'

Ölmeden önce çantama koysam kalır mı? Normal bir görev eşyası değil bu yüzden ne olacağı belli değil.

Ashur'un asıl amacı neydi? Pagma'nın nadir kitabı. Beni öldürmek istemesinin sebebi kitabı almak. Hikayenin gidişatı açısından eğer beni öldürürse, büyük ihtimalle kitap çantamdan düşecek ve o alacak.

Yine de duraksadım. Üretim sınıflarından nefret ederim. Oyunun eğlencesi savaşmak değil mi? Olsun, eğer demirci olursam, ateşin karşısında demiri çekiçlerken terleyeceğim ve değerli mineraller için elimde kazmayla madenleri dolaşacağım.

Tam bir...

'A.me.le.lik.'

O an bir irkilme geldi. Gerçek hayatta zaten şantiyede amelelik yapıyorum. Üstüne oyunda da mı amelelik yapacağım! Düşüncesi bile beni irrite etmeye yetti.

Savaşçı olarak kalmak istiyordum; düşmanlarımı kılıçtan geçirmek ve bir gün general olmak benim hayalimdi. Ama şimdi o hayalden vazgeçme zamanı. Yüzmilyonlarca won değerinde eşya bir NPC tarafından alınacak! Hem de piç Ashur tarafından!

"Çok geç seni pislik."

Bildirim pencerelerine bakmak için susmadan önce onuınla son bir kez alay ettim.

[Pagma'nın soyundan oldunuz.]

[Seviyeniz düştü.]

[Şu an 1 seviyesiniz.]

[Bütün yetenek ve statlarınız sıfırlandı.]

"....?"

Gözlerime inanamadım. Sınıf değişiklikleri seni güçlendirmek için mevcut statlarını ve yeteneklerini güşlendirmesi gerekmiyor mu? Her şeyden önce neden hepsinin sıfırlandığını anlamadım.

"Bu da ne?"

Beklenmedik durumdan dolayı afallamışken yeni bildirim pencereleri geldi.

[Dexterity statı açıldı.]

[Zanaatkar demirci yeteneği oluşturuldu.]

[Zanaatkar demirci yeteneğinde ustalaştınız.]

[Demircinin değer biçme yeteneği oluştururdu.]

]Demircinin değer biçme yeteneğinde ustalaştınız.]

[Demircinin sabrı yeteneği oluşturuldu.]

[Demircinin sabrı yeteneğinde ustalaştınız.]

[Demircinin parçalama yeteneği oluşturuldu.]

[Demircinin parçalama yeteneğinde ustalaştınız.]

[Demircinin tamir yeteneği oluşturuldu.]

[Demircinin tamir yeteneğinde ustalaştınız.]

[Bütün demirci yeteneklerinde ustalaştınız ve efsanevi demirci yetenekleri açıldı.]

[Efsanevi zanaatkar demirci yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircininm sezgi yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin değer biçme yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin sabrı yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin tamir yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin parçalama yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin nefesi yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin kutsaması yeteneği oluşturuldu.]

[Efsanevi demircinin yaratma yeteneği oluşturuldu.]

['Efsane olan' ünvanı kazanıldı.]

[Kontrol statı açıldı.]

[Psikolojik direnç statı açıldı.]

[Asalet statı açıldı.]

[Sevgi statı açıldı.]

Dexterity bütün üretim sınıflarında olan bir stat. Ama kontrol, psikolojik direnç, asalet ve sezgi statları sıradışı. Bu iyi bir şey mi?

"İyi değil!"

Çaresizdim. Savaşçı olarak 15 pasif ve 22 aktif yetenek açmıştım. Ve şimdi hepsini kaybettim. Sınıf değiştirme etkisinden dolayı tamamen bir amele oldum.

Daha da ötesi seviyem 1'e düştüm. 1 yıl boyunca kastığım bütün seviyeler gitti. Şimdi en baştan tekrar kasmam mı gerekiyor?!

"Neden böyle bir göreve denk geldim?"

"Si............................................!!!"

Şovalyelerin kılıçları üzerime doğru gelirken ağzımdan çıkan son şey küfürdü.

[Ölümcül darbe aldınız!]

[Öldünüz.]

1. seviye sahip olduğum can tek bir darbeyler 0'a vurdu.

[Görev Başarısız.]

[Artık Patrian'a giremezsiniz.]

[Bütün Patrian askerleri sizi gördükleri yerde öldürecekler.]

[2 seviye düştünüz.]

[Şu anki seviyeniz -1]

[Seçilmiş bir yeniden doğma noktası yok. En yakın tapınakta doğmak ister misiniz?]

"...?"

Seviyemi gördükten sonra kafayı yedim.

"Eksi mi? seviyem eksiye mi düştü??"

Geçmiş hayatlarımda yaptıklarımdan dolayı, tanrılar tarafından lanetlendiğime eminim. 3 aylık emeklerimin sonucunda buraya geldim ve sonucu bu mu? Yeniden doğmak yerine oyundan çıktım.

Oyundan çıktığım gibi internete bağlandım ve eksi seviye hakkında Satisfy'la ilgili bütün Kore forumlarına baktım. Ama hiçbir bilgi yoktu, bu yüzden forumda bir soru sordum.

Başlık: Şu an -1 seviyeyim.

İçerik: 3 aylık bir görev yaptım ve eski efsanevi bir kitap buldum. Ama görevde başarısız oldum ve seviyem garip bir şekilde -1'e düştü. Neden??? Bu daha önce oldu mu???????

Soruyu yayınladım ve kapsülden tamamen çıktım. Aynaya baktığımda, tedavisi olmayan bir hastalıktan dolayı zayıflamış bir hasta gördüm. 3 aylık görev sürecinde hiç uyumamanın sonucuydu. Ve bunca çabanın sonucunda aldığım, yüzmilyonlarca won zarar ve eksi seviye.

"3 aylık iş uçup gitti... 3 aylık.... Hahahaha..."

Gidip amele olarak bir yerlerde çalışabilirdim ama onun yerine başını aldım. Hayır, hem zaman hem seviye kaybıydı. Bütün enerjimi kaybettim ve yere uzandım. Mutsuz, boş, huysuz ve dargındım. Bütün negatif duygular içime doluyor ve bana inanılmaz bir çaresizlik hissi yaşatıyor. Eğer zayıf biri olsaydım, kesinlikle şu an intihar etmiştim.

"....Sıçmam lazım."

Uzun zamandır oyundaydım, onun için vücudumun bana verdiği mesajla tuvalete gittim. Sabahın 3'üydü. Ailemdeki herkes uyuyordu. Onları uyandırırsam bana kızarlardı.

Sessizce oturma odasını geçtim, tuvaletteki işimi hallettim, ellerimi yıkadım, mutfağa gittim ve buzdolabında akşamdan kalanlara bakındım. Karanlıkta zorla bir kaşık bulduktan sonra, bir kase plavla odama döndüm.

"Oh, kızarmış sosisli pilav."

Sıkıştırılmış etin tadı! Karnımı doyurduktan sonra sakinleştim ve düzgün düşünebildim.

"Seviyem nasıl eksiye düştü?"

Forumda yayınladığım sorunun cevaplarına bakmak için kapsüle oturup internete bağlandımç

"Ne?"

Yayınımın görüntülenmesi 10.000'in üstünde. Yorumlar 2,000'den fazla.

"Y-Yoksa..?"

Bir bilgi bulamadım ama eksi seviye kullanıcılar arasında bayağı popülermiş. Acaba bu iyi bir şey mi? Yorumlara baktığımda hayallerim suya düştü.

(MJ(Benim) tarafından bu kısım kısaltılmıştır. Kısaca dalga geçmişler. İstek üzerine çeviririm.)

2,000 yorum da bu şekilde. Kendimi aptal gibi hissediyorum.

'Görünüşe göre eksi seviye hakkında bir bilgi yok... İlk benim başıma mı geldi?'

Satisfy sistemi, oyuncuların keşfetmeleri ve kendilerini geliştirmeleri için yapılandırıldı. Diğer oyunlar gibi müşteri hizmetleri servisleri yok. Satisfy'ın dünya çapında 2 milyon kullanıcısı var ve bütün bilgiler kullanıcılar arasında paylaşılıyor.

Ama toksik kullanıcılar yüzünden, benim durumum gibi pek çok konu hakkında bilgi yayılamıyor.

Dışarıda yağmur yağıyor. İnternetteki hava durumuna göre bütün gün yağmurlu olacak. Arasam bile böyle bir havada amele işi bulmak kolay değil. Piavı bitirdim ve oyuna tekrar bağlandım.




Not: Bazı kelimeleri çevirmeyeceğim, merak ettiğiniz varsa yorumlarda sorabilirsiniz.
Not2: 2 Günde bir bölüm atmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder