6 Aralık 2018 Perşembe

OVERGEARED 5. BÖLÜM

Kesinlikle hoş karşılamayacağım bir görev. Görev ödüllerini beğenmediğim için mi? Hayır, çünkü görev imkansız!

'Ödül gerçekten güzel...'

3,000 altın gerçek paraya çevrildiğinde 3,600,00 won ediyor, ki bu dinlenmeden 40 gün çalışmam sonrasında alabileceğim bir para. Ayrıca en güzeli 'Kont'un Damadı' olayı.

Bütün statlar +20! Şu an 9 farklı statım var: güç, dayanıklılık, hız, zeka, dexterity, kontrol, soğukkanlılık, asalet ve sezgi. Eğer soyluluk statını da ekletsem toplam 10 oluyor.

Eğer bütün statlara 20 puan eklenirse toplam 200 stat puanı eder. Her seviye atladığımda 10 stat puanı alıyorum, yani 200 stat puanı 20 seviye demek. Ayrıca soylu bir kadın gelinim olursa harika olur.

'Yeni bir yol. Ama...'


Ödüllerin bu kadar iyi olmasının bir sebebi var. Görevin zorluğu S seviye.

'Kont Ashur'un Öfkesi de S seviye görevdi.'

O görev sırasında 79 seviyeydim ama ona rağmen bile benim için imkansızdı. Görev sırasında pek çok defa öldüm ve seviyem 73' düştü. Ayrıca 3 ayımı harcadım!

Şu an -1 seviyeyim. Bunun için süre limiti olan S seviye bir görevi yapmam imkansız. Kaybedeceğimi bile bile neden görevi kabul edeyim?

'Ayrıca eğer başaramazsam seviyem düşecek.'

Seviyemin -3'e düşeceğini düşündüğümde vücudum titredi.

'Neden yine karşıma S seviye bir görev çıktı ki?'

S seviye görevden çok karşılaşabileceğin görevler değildir. 200 seviyenin üzerindeki top-rankerlar bile sayılı defa S seviye görev almışlardır. Buna rağmen ben yüksek seviye bir ranker değilim ve şu an ki seviyem -1.

Doran'ın söylediklerini tekrar düşündüm:

'Bildiğin gibi Yatan Tapınağı şeytani enerjiyle dolu. Sıradan insanlar biraz burada dururlarsa bundan etkilenirler. Ama seni gözlemledim ve sen bu kadar süre geçmesine rağmen etkilenmedin. Üstüne kendi kendine gülmeyi bile başardın. Sen, gerçekten yetenekli birisin değil mi?'

Sözlerinde ipucu var. Görev, Yatan Tapınağı'nda bir süre kalıp 'Korku' duruma düşmediğin zaman oluşuyor. Ünvanım ve kontrol statım sayesinde anormal durumlardan etkilenme ihtimalim zayıf.

Bu iyi mi? İşime yarar mı?

'Eğer zorunlu bir görevse ayvayı yemem mi? Ünvanın özellikleri çok çok iyi ama bu oyun beni, oyunu bıraktırmaya çalışıyor.'

"Yapamam, Başka birisine sor."

[Görev reddedildi.]

Görevi reddettim ama Doran pes etmedi.

"Tek sıra dışı kişi sensin, lütfen bana yardım et. Masum, değerli bir hayat senin ellerinde!"

[Doran çaresiz. Onun durumunu anlayıp görevi kabul edecek misin?]

Bildirimler asıl konseptinden çıktı. Başkalarını umursayacak bir durumda mıyım? Hemen bildirim penceresini kenara kaydırdım ve konuştum, "Yanılıyorsun. Zayıf ve beceriksizim, yani sana yardım edemem. Tek başına yaparsan daha iyi olur."

[Görev reddedildi.]

"Bildiği gibi Yatan takipçileri güçlü kara büyüler kullanıyor! Genç hanımefendiyi tek başıma kurtaramam. Lütfen bana arkanı dönme ve gücünü bana ödünç ver!"

[Doran pes etmiyor. Görevi kabul edecek misin?]

"Hayır, öncelikle bunu için yeterli değilim..."

[Görev reddedildi.]

"Çok alçak gönüllüsün! Onlardan korkmamanın nadir olduğunu bilmiyor musun?"

[Doran sadece sana güvenebilir. Görevi kabul edecek misin?]

Nadiren NPC'ler görev konusunda böyle ısrarcı davranır. Kendilerine göre çaresiz durumdadırlar. Evet, Doran'un hislerini anlayabiliyorum. Eğer Doran, efendisinin kızını kurtarmadan dönerse başı uçar.

Ama peki ben? Ya eğer seviyem tekrar düşerse?

Neden onun yüzünden böyle korkunç şeyler yaşamaz zorundayım? Tanımadığım birine göre ben daha değerliyim! En büyük sorun zaten benim ona yardım edecek gücüm olmaması.

"Lütfen yardım et! Sana yalvarıyorum!"

Doran dizlerinin üstüne çöktü.

Ona baktım. Adama söylediğim her şey bir kulağından girip diğer kulağından çıkıyor. Yoksa yalan söylediğimi mi düşünüyor.

'Büyük ihtimal ikincisi. Yatan Tapınağı'nda olmama rağmen korkmamam o kadar harika mı? Daha önce buraya gelmemiştim, onun için ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum.'

Doran'la yüz yüze geldim ve ona daha ciddi bir şekilde açıklama yaptım. 

"Gerçekten üzgünüm ama sana yardım edecek gücüm yok. Zamanını benimle harcama ve Kont'tan destek iste."

[Görevi reddedildi.]

"Her saniye değerli! Eğer destek için beklersem genç hanımefendinin hayatı tehlikeye girer! Şu an tek güvenebileceğim kişi sensin! Senden yardım istiyorum!"

[Doran yardım eli uzatmanı umuyor. Görevi kabul ediyor musun?]

Sabrımın sınırı.

"Ah, bu tam bir hayal kırıklığı! Gerçekten benim yardımıma ihtiyacın var mı? Sana bakmak bile istemiyorum, git buradan!"

"Lütfen, onun hayatı için merhamet et!"

"Ne? Hayır! Kahretsin. Ben gidiyorum. Ben artık gidiyorum!"


Bir kez daha görevi reddettim ve arkamı döndüm. Eğer görevi başaramazsam 2 seviye düşeceğim, bunu göze alamam. Ama düşüncelerimin aksine ayaklarım hareket etmedi. Ağırlık limitim %200'ü aştığı için hareket hızım %100 düştü.

Doran, kaplumbağa hızımı gördü ve hareketlerimi yanlış anlayarak coştu.

"Çok emin konuştun ama aslında çelişki içindesin... Gerçekte bana yardım etmek istiyorsun..."

"......"

"Kendinle çelişmeyi bırak ve bana yardım et!"

[Doran tekrar umutlandı. Görevi kabul edecek misiniz?]

"Saçmalık! Etmeyeceğim!"

[Görev reddedildi.]

Onu görmezden geldim ve hızımı arttırmaya çalıştım. Ama hareket hızım hala çok yavaştı. Bu Doran'ın yanlış anlamasını kuvvetlendirdi.

"Belki de meşgul olduğun için yardım etmiyorsundur, ama birinin hayatı bundan daha önemli! Bana yardım et!!"

"Edemem! Bu imkansız!"

"Kendini kandırma! Aslında sen de acı çekiyorsun! Sen de buradan ayrılamıyorsun, bunun için hızlıca gitmiyorsun!"

"Acelem yok! Yavaş yürüyorum! Çantam çok ağır, hepsi bu!"

Doran beni takip etmeye devam etti ve benim hareket hızım ondan kurtulmak için yeterli değil.

[Görevi kabul edecek misiniz?]

[Görevi kabul edecek misiniz?]

[Görevi kabul edecek...]

'Ne salak ama!'

Ne kadar reddedersem reddedeyim, bildirim pencereleri çıkmaya devam etti. Ona karşı sert davranmalıyım.

'Bu şekilde devam edemem. Evet, onunla ilişkim düşmancıla dönse bile reddetmek zorundayım. O, ilişkimi yükseltmem gereken bir NPC değil, onun için bana düşman olsa bile fark etmez.'

Mamon'un Çift-El Kılıcı'nı çıkarttım ve Doran'a baktım.

"Sana kesinlikle yardım edemem. Eğer şimdi gitmezsen seni inciteceğim."

Doran ciddileşti ve bir adım geri gitti. Ardından yavaşça ağzını açtı.

"Gerçekten bana yardım etmeni istiyorum..."

[Doran son kez soruyor. Görevi kabul edecek misin?]

Fiyuvv

Bu kahrolası bildirim penceresini daha kaç defa görmem gerekiyor?

"Yardım etmeyeceğim! Edebilecek olsam bile etmeyeceğim! Yardım etmeyeceğim!"

Stres seviyem tavan yaptı ve sinirimi daha fazla baskılayamadım. En sonunda bağırdım ve kılıcımı salladım. Artık konuşmakla uğraşmadım.

Sonra...

Kvakk!

"Kaaack!"

Çığlığın duyulduğu sırada parmaklarımda bir şeye vurmuş olmanın etkisini hissettim. Bakışımı kılıcın ucuna çevirdim ve şu sahneyi gördüm; kılıcımın ucu, Yatan takipçilerinin cübbelerinden giyen bir adam boğazındaydı. Bütün vücudum titredi.

"Ben şu çılgın herife sallamıştım, neden bu adam ..."

Ölen tarikatçıya bakarken yeni bir bildirim penceresi belirdi.

[Yatan Tapınağı'yla ilişkin düşmancıl oldu.]

[Yatan'ın kutsamasını alamazsın.]

[Yatan takipçileri seni gördükleri yerde öldürmeyi deneyecekler.]

Tapınağın atmosferi değişti. Etrafımı bir düzine tarikatçı sararken Doran, ayağa kalktı, elini omuzuma koyarak bağırdı, "Teşekkür ederim!!"

"Ha?"

[Kont'un Sevgili Kızını Kurtar]

Zorluk: S

İrene, Kont Steim'in tek çocuğu, güzel ve masum bir bakire. Yatan takipçileri İrene'i kaçırdı ve bakire kanı olduğu için kurban edecekler. 

Görev Tamamlama Gereksinimleri: Görevi kabul ettikten 1 saat içinde İrene'i kurtar.

Görev Ödülü: 3,000 altın, düşük bir ihtimalle Kont'un damadı olabilirsin.

*Kont'un damadı: Soyluluk statı açılır, bütün statlar +20.

Kont'un kızıyla evlendikten sonra Viskont ünvanı alacaksın. Gücün ve onurun yükselecek. Soyluların sosyal ortamına dahil olabilirsin. Aylık maaş alacaksın. Yüksek seviye ranker olmak için kestirme olarak kullanılabilir.

Görev Başarısızlık Cezası: -2 seviye.

[Görev kabul edildi.]

"Ney."

Yatan Tapınağı'yla olan düşmancıl ilişkimden dolayı görev otomatik kabul edildi. 

"Huhuhu..."

Bunun şanssız bir durum olduğu düşünülebilir. Hayır, doğrusu benim hiç şansım yok.

'Bir kez daha başarısızlığı tadacağım... -3 seviye olacağım!'

Hiç şansım yok. Belki de önceki hayatımda hainmişimdir.

"Yatan takipçilerini incitmeye cüret eden de kim! Tanrı Yatan'ın lanetinden korkmuyor musun?"

"Tanrı Yatan yücedir! Tanrı Yatan günahını gördü bile! Hayatın boyunca rahat olamayacaksın!"

"Günahının cezasını ağır ödeyeceksin!"

Etrafımda kızgın sesler yükselmeye başladı. Çılgına dönmüş gözleri tamamen düşmancıl bakıyordu.

'Ölecek miyim?'

Yatan takipçileri kara büyücülerdir. Kara büyücülerin güçlü lanet yetenekleri vardır ve baş etmesi zordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder